Tommel opp for dama i kassa hos Jordbærpikene.

Etter en operasjon jeg har hatt i mage/tarm må jeg være litt forsiktig meg sukker og fett fremover. Siden det ikke er så mange ukene siden jeg hadde operasjonen, kan jeg kun spise “myk” mat en liten stund til før jeg kan spise vanlig mat.

Jeg har derfor ikke vært ute og spist på kafe eller restaurant på en stund. Men i går var ei venninne og jeg på shopping på Amfi Borg i Sarpsborg i mange timer og måtte ha en pause. Vi satt oss ned hos Jordbærpikene og sjekket menyen. Jeg viste egentlig at det kanskje bare var mulighet for en kaffe og at det ikke var noe for meg å spise der. Men etter litt frem og tilbake, fant jeg en omelett på menyen og det kan jeg spise.

Litt spent gikk jeg til kassen og spurte om jeg kunne få omelett uten tilbehør, laget på 2 egg, vann, salt, pepper og litt smelta ost.

Jeg vet av erfaring at det er lettere for de som jobber der og lage det som står på menyen og ikke sånne spesielle ting som folk spør om.

Damen i kassen var så imøtekommende og det var ikke noe problem. Fikk til og med avslag i prisen.

At jeg fikk den omeletten gjorde dagen enda flottere. De små gledene i hverdagen må tas vare på.

Tommel opp for dama i kassa og kokken hos Jordbærpikene! 🙂

 

Måtte bli en liten førjulsgave til meg selv hos Jordbærpikene også. Kjempe flott bok! Anbefaler!  

 

 

Kanskje ikke så spennende, men omeletten var kjempe god og jeg ble mett.

 

 

#reklame #skryt #tommelopp #hverdagslykke #lunsj #jordbærpikene #larslian #stianbroch #kaker&desserter #amfiborg #Sarpsborg #shopping #blogg #astridkokk #instagram #facebook

Følg med her på bloggen nå om dagen, det kommer flere gode oppskrifter på julekaker og mat.

Følg meg gjerne på Instagram: @astrridkokk eller lik Astridkokk.blogg.no på Facebook.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg