Kornmo knekkebrød. #buzzador #reklame #sponset #nofollow

Nå har jeg blitt Buzzador – produkttester.

Har fått tilsendt Kornmo Knekkebrød som jeg skal teste ut.

Knekkebrødet har en veldig koselig eske som gjør at du får lyst til å ta med deg en eske når du ser den i butikkhyllen.

Knekkebrødet kommer i to forskjellige smaker som er “havre og solsikke” og “urter og havsalt.

Knekkebrødet smaker godt og hjemmelaget og det veldig gøy at oppskriften på knekkebrødet står bakpå esken.

Jeg har spist det både med pålegg som ost, syltetøy og kjøttpålegg på.

Jeg har også knust knekkebrødet og brukt det som topping på cottage cheese og yoghurt sammen med bær og frukt.

Knekkebrødet er fiberrikt, smaker mye og metter lenge.

 

 

#kornmobuzz #kornmo #Buzzador #produkttester #nofollow #knasendegodt #knekkebrød #reklame #sponset #frokost #lunsj #mellommåltid #kveldsmat #matblogg #astridkokk

 

Del gjerne. <3

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg