Laks i folie med grønnsaker. Grilltips.

Jeg har lagt ut et lignende innlegg før. Men synes dette er så godt. Og så enkelt å lage.

Her har jeg laks som er smurt inn med pesto. Du kan bruke den fisken du selv ønsker.

Grønnsakene jeg har brukt denne gangen er grønn asparges, squash, rød paprika, Cherrytomat, vårløk, ramsløk, salt og pepper. Bruk de grønnsakene du ønsker selv. Velger du rotgrønnsaker, er det viktig at de er i små biter slik at de stekes nok uten å være alt for harde.

Jeg velger å bruke grønnsaker som ikke trenger lang steketid. Hele pakken tar ca. 10 min på grillen eller i stekeovnen på 230 grader.

Du kan lage de dagen i forveien og middagen vil bli ferdig på kort tid. Server gjerne kokte eller stekte poteter til og rømme. Kokt ris eller pasta.

 

#grilltips #grill #laks #grønnsaker #middag #rask #enkel #fisk #matblogg #astridkokk #instagram #snapchat #facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg