Ukebladet Hjemmet #reklame #egenreklame

I morgen blir det rart å gå i butikken og se i bladhyllen der sjokoladekaken min er på forsiden av Hjemmet.

Legger ikke sjul på at jeg er ganske så stolt og heldig som har fått sjansen til å være med på dette.

Jeg har bidratt med en langpannekake til i bilaget. Det er en sommerfrisk kake med sitron på side 2.

 

2.juni hadde jeg besøk av matfotograf Synøve Dreyer og hennes assistent som tok bilde og stylet bildene med rekvisitter.

Veldig gøy og lærerikt. Å ta bilde av to kaker tar nok lengre tid enn du kanskje tror. Tror dette tok nesten 3 timer før alt var klart. Men tiden flyr når man har det gøy.

 

Oppskriftene på disse 2 kakene finner du i Hjemmet som er i salg i butikk og kiosk fra i morgen.

 

 

Løp og kjøp i morgen! 😉

 

#ukeblad #hjemmet #kaker #reklame #annonse #stolt #gøy #matfotograf #sjokoladekake #sitronkake #oppskrifter #matblogg #astridkokk

 

Del gjerne dette innlegget med dine venner. 😉

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

4 kommentarer
    1. På oppskriften til kaken “Sommerfrisk kake med sitron” står det at man skal piske smør og sukker luftig, men det er ikke oppgitt hvor mye smør det skal være?? Kunne du svart på hvor mye smør det skal være? Skal lage den til en bursdag i helgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg