Sukkerfri proteinshake med jordbær

Knallgod mager og sukkerfri proteinshake med jordbær.

Denne må du bare lage! 😉 Den beste jeg noen gang har laget og kan drikkes med god samvittighet.

Jeg er ganske flink til å “slumpe” når jeg lager mat og gjorde det med denne også men husker hva jeg hadde i så her kommer oppskriften:

 

ca.12-15 stk fryste jordbær

4 dl Tine Styrk-melk

3-4 ss proteinpulver med vaniljesmak (f.eks fra Nutramino)

1,5 dl mager vaniljekesam

 

Bland alt sammen i en foodprosessor og kjør shaken helt glatt.

Av oppskriften blir det ca. 3 glass eller 2 store.

 

#proteinshake #protein #shake #smoothie #mager #enkel #rask #digg #god #love #samvittighet #kos #sukkerfri #utensukker #oppskrift #matblogg #astridkokk

 

Del gjerne dette med dine venner. <3

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg