Tidsklemma.

Jeg skulle ønske at jeg kun kunne gjøre det som var gøy her i livet og å rekke alt jeg ville gjøre…

Det går jo ikke… Må prioritere i blant.

Ville gjerne vært her og blogget oppskrifter hver eneste dag… jeg har masse på lager…

Men litt av grunnen til at jeg ikke har lagt ut noe nytt her i det siste, er fordi at jeg har jobbet masse de siste ukene for Inkognito Reklamebyrå i tillegg til min faste kokkejobb. Elsker jo å ha masse å gjøre hele tiden.

Så heldig har jeg vært å få jobbe med proff fotograf, bakt og laget masse godt som er blitt tatt bilde av og at jeg har fått jobbe på et super flott sted her i min bostedskommune. Sjekk ut bildene.

Resultatet av jobbingen legger jeg ut etter hvert.

Jeg er glad for å få muligheten og at jeg lærer masse nytt. Treffe nye interessante mennesker kose meg med jobben min som jeg er glad i.

Jeg kommer snart tilbake med nye oppskrifter her. Men er det noe du lurer på så bare ta kontakt enten her, på Instagram. Snapchat eller på Facebook.

Du finner meg under  profilnavnet: Astridkokk.

Ønsker dere en riktig god påske. <3

Klem. <3

 

Utsikt over Glomma i Østfold.

 

#tidsklemma #kaker #dessert #reklamebyrå #jobb #ekstrajobb #baking #kos #matblogg #astridkokk

 

Du finner meg her også:

Snapchat: astridkokk

Instagram: @astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg