1000 – kcal – diett

Dag nr. 4 ….og nær 2 kg ned i vekt!!!! Det har vært en bra dag!

Sulten har ikke meldt seg og heller ikke søtsuget.

Opptur og tenker at dette er lett……

Tenker i dag at dette lett og blir redd for at jeg har spist for mange kalorier…. Tenker dette selv om jeg teller kalorier, veier all mat og leser nøye på alle pakninger i butikken.

Nesten bedre å føle sulten.

Spent på morgendagen om jeg føler det samme som i dag. Kanskje kroppen begynner å vende seg til de få kaloriene allerede?Da er det nesten for godt til å være sant. Da vil dette gå som en drøm.

Må nok innrømme at jeg synes det er litt vanskelig å gå i butikken nå som både pinnekjøtt, julebrus og julemarsipanen er i hyllene.Har begynt å tenke litt annerledes nå disse dagene: Jeg har en mørk sjokoladeplate 70% a 100 gram liggende i skapet. Den platen inneholder 600 kalorier.  Jeg kan faktisk spise middag 2 ganger og bli mett av 300 kalorier. Sånn tenkte jeg da jeg gikk i butikken i dag. Jeg tror det vil være fasiten for meg disse ukene.

I dag ble det knekkebrød både til frokost og lunsj. 3 Fiberrik-knekkebrød fra Sætre =120 kcal + 6 skiver Jalapenoskinke fra Nordfjord = 60 kcal + 4 skiver tomat med litt salt på. Jeg synes pålegget (div skinke) til Nordfjord er genialt om dagen! 1 pk på 100 gram (ca. 10 skiver) inneholder 104 kcal. Også koster pakken bare 15 kr. 🙂 Dette her er ikke noe reklame bare veldig beleilig for meg akkurat nå. 🙂

I morgen skal jeg teste ut litt div knekkebrød for å se hvilket som gir meg mest metthetsfølelse.

Middagen min ble ikke noe hokus-pokus i dag. 90 gram stekt kylling, 60 gram fullkornsris, 120 gram grønnkålmix fra Bama. (Ferske grønnsaker i pose, ferdig kuttet.)

 

Ble veldig mett etter middagen.

Mellommåltidet i dag ble 1 lite beger 0,0 % yoplait yoghurt.

Kveldsmaten; den samme som frokost.

Gleder meg til i morgen. Ny dag – nye muligheter! 🙂

Følg meg gjerne på Instagram: @astridkokk

#1000kalorier #3ukerskuren #mager #livet #letterehverdag #glede #enbradag

6 kommentarer
    1. Et lite tips, som jeg syns hjalp meg veldig er og heller kutte litt ned på ris (karb) og heller ta litt mer kylling, proteinene metter mer og holder lenger på metthetsfølelsen. Men det kan jo selvfølgelig være forskjellig fra person til person. Du er uansett veldig flink :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg