Overveldende og stor stas! <3

______________________________________________________________________________

Se hva jeg fant på Facebook og bloggen til annebrith.blogg.no går. <3

Luke nr. 14 var om meg. <3

Jeg har lest alle hun har lagt ut og synes dette var en kjempe flott ide til kalender. Disse innleggene. og andre innlegg, er veldig godt skrevet med både fremsnakking og gode ord.

Men trodde ikke at navnet mitt skulle havne på ei av pepperkakene. Veldig overveldende og sto stas når jeg forstod at det var meg hun hadde skrevet om. <3 Med tusenvis av lesere som hun har pr dag, var dette ganske stort for meg. Måtte bare dele gleden min med dere nå. <3 Hverdagslykke på en mandag. <3

Synes at dere skal følge henne både på bloggen hennes, Instagram og Snap. 😉 Der poster hun kakebilder/oppskrifter, om barna og livet hennes.

Tusen takk, Anne Brith! <3

 

#kalender #annebrith #toppblogger #kaker #blogg #overveldende #storstas #fremsnakking #førjulsgave #astridkokk #jul #julegave #Christmas #hohoho

Følg meg gjerne på Instagram: @astridkokk eller lik Astridkokk.blogg.no på Facebook.

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg