God jul til deg fra meg. <3

Jeg setter så stor pris på alle dere som er innom bloggen min jevnlig. <3 Og dere som er innom bare en gang i blant. <3 Og dere som deler innleggene mine. <3 Tusen takk. <3

Det er ikke så ofte jeg legger ut et privat innlegg her, men jeg tenkte jeg ville sende dere en liten julehilsen med ønske om en fredfull jul med familie og venner, god mat og drikke. <3

For noen er kanskje julen en vanskelig tid der savnet etter noen som har gått bort blir litt større enn det vanligvis er. Eller at det er andre ting som gjør julen vanskelig. Julen er en spesiell tid, så ta godt vare på hverandre og hver sammen. Gjør hyggelige ting.

<3

 Min familie og jeg bor og driver farsgården og er 4.generasjon. Vi har melkekuer, korn og skog som driftes.Jeg jobber som kokk i tillegg til gården som mange av dere vet. 

Når jeg er innom på Facebook og andre sosiale mediaer, ser jeg alle de flotte bildene folk legger ut på nett av juletrær som er pyntet og huset er strøkent pyntet med lys og nisser…. Og jeg kjenner at jeg blir stressa… Skulle gjerne vært ferdig med alt jeg også. Jeg har vært sykmeldt en stund nå pga av en operasjon og har ikke orket å gjøre så mye som jeg ellers bruke å gjøre. Og alt må gå i et litt tregere tempo. Jeg har bakt litt da, som dere har sett. 🙂 Har morgendagen igjen, så da blir det rydding og vasking. Det skal nok bli jul her også i år. 🙂

Hvert år henter vi juletreet vårt i egen skog. Det er en koselig tradisjon. Vi fikk kanskje ikke den helt store julefølelsen dette året. Uten snø og ca. 10 varmegrader. Treet som går helt i taket, står i stua nå med julegavene under. Men det er ikke pyntet ennå.

Her er noen bilder fra “julegranjakten”.

 

 

Jeg synes at jeg fant så mange fine trær dette året, men har en samboer som er nøye på hvordan det skal se ut. 🙂 Jeg er litt overrasket over det fordi han bryr seg lite om andre huslige ting, som er min jobb. Da alt ute med gården er mye hans jobb. Men til slutt var det ett av mine trær han hugget. 🙂

Ønsker dere alt godt for julen 2015. <3

 

#julehilsen #tildegframeg #julen2015 #godjul #juletre #skog #johndeere #traktor #jul #Christmas #hohoho #blogg #matblogg #astridkokk

 

Følg meg gjerne på Instagram: @astridkokk eller lik Astridkokk.blogg.no på Facebook.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Her er heller ikke alt i boks enda. Har for første gang
      ikke bakt ei enenste kake til jul. Har ikke hatt tid
      eller overskudd. Men har fått og kjøpt hjemebakte kaker av folk jeg kjenner
      Så vi har mer enn nok kaker. Men kjenner på at jeg ikke har fått gjort det selv.
      Jaja, Skal nok overleve det også, hehe
      Skal lage den ostekaka di i løpet av romjula.
      Ønsker deg ei riktig god julehøytid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg