Lammekoteletter #reklame #nofollow

Jeg er veldig glad i lammekoteletter, men ingen andre i min familie er det. Da synes jeg det er veldig kjekt med disse små pakkene fra Brødrene Ringstad. De inneholder 3 stk koteletter og er kjempe praktiske til middag for 1 eller 2 personer.

Jeg bruner kotelettene i smør ca. 5 min på hver side i stekepannen sammen med hvitløk og rosmarin. Tar de ut og legger de på en tallerken med aluminiumsfolie over og lar de hvile i ca. 10-15 min.

Mens de hviler, steker jeg rotgrønnsaker i stekepannen der jeg har stekt kotelettene. Smak til med salt og pepper.

Serveres med tzatziki.

 

#lam #lammekoteletter #nofollow #reklame #ikkesponsetinnlegg #påske #easter #brødrringstad #østfold #ostfold #kjøtt #matblogg #astridkokk

 

Del gjerne innlegget med dine venner. <3

 

Følg meg også her:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg