VIP-tur til Bergen og Gullruten.

Livet er fult av overraskelser og når man får mulighet til å være med på noe gøy, sier man ikke nei.

4. Mai fikk jeg en melding fra Annebrith.no: Lyst til å være med til Bergen?

Etter at jeg hadde tagget et bilde på Instagram med santamarianorge, texmex og annebrith, var jeg med i trekningen av en VIP-tur til Bergen og Gullruten. Jeg kunne også ha med en venn. Sponset av #santamarianorge.

På jobben min tullet jeg litt med ei venninne og kollega om at når jeg vant turen, måtte hun bli med… Sa da meldingen fra Anne Brith kom, trodde ikke venninnen min helt på meg! 🙂

Bergen –> Gullruten –> TV–> VIP –> Kjendiser –> Rød løper –> Champis!!! Så klart JA, vi reiser! 😉

På kort tid fikk vi ordnet oss fri fra jobben, kjoler ble kjøpt, hår og negler ordnet.

 

Tidlig fredag 13. mai reiste vi av gåre. (Bra at jeg ikke er overtroisk! 🙂 )

Det er nesten litt flaut å si det, men jeg ikke vært ute å flydd på ca. 15 år. Var litt spent på det, men det gikk jo naturligvis veldig bra, selv om det var fredag 13. Flyturen var en opplevelse i seg selv med så mange “kjente” fjes som f.eks. Einar Tørnquist, Anne Lindmo, Sigurd Sollien, Magnus Devold, Atle Pettersen og naturligvis rause, søte og gode Anne Brith Davidsen.

Starstruck!

Hege og Anne Brith på Gardermoen. Reisefølget mitt. <3

Ankomst Bergen og Scandic Hotel Ørnen. Fikk servert lunsj og bobler! Sååå godt! Og en litt rar følelse og bare ta i mot og få alt servert uten å måtte betale for det…. jeg er jo ikke vant til slikt. Men skal ikke legge skjul på at jeg likte følelsen. 🙂

Det ble myyye champagne. Vi liker det. 🙂

 

Tenk at jeg reiste fra hårbørsten min hjemme… Det var kanskje ikke det verste å glemme igjen. Men ikke farlig når vi fikk time til hår og make-up på hotellet. Det var en veldig hyggelig overraskelse. Det var veldig rart å sitte i samme rom som Line Nelvik, Triana, Lena Kristin Ellingsen, Dyveke Vibe Henschien og Ingunn Solheim bl.a. Det var liksom ikke helt virkelig…. Man prøver og ikke “glane”, men det er vanskelig å la være… 🙂

 

Vi ble invitert med på middag av Santa Maria Norge før Gullruten i Grieghallen.

En deilig 3 retters i 13 etg. på hotellet, bestående av kamskjell til forrett, entrecôte med rotgrønnsaker og smuldrepai og vaniljeis. (Hvitvin rødvin)

Tusen takk for god mat. <3

 

Så var vi klare for Gullruten:

Flotte plasser i Grieghallen bare et par meter unna scenen. Blipp’n i action. 🙂

 

Etterfest på Scandic Hotel Ørnen. Mere bobler i glasset. 🙂

Fremdeles rart å “åle” seg forbi Solveig Kloppen, Atle Antonsen, Anders Baasmo Christiansen, Lilly Bendris, Ylvis-gutta, Stian Blipp, Kristian Ødegård, Espen Eckbo… fordi du skal på toalettet og hotellet er fult og trangt av “kjentfolk.” 🙂 En kjempe opplevelse. 🙂

 

Jenter på tur! 😀 Rydde kan man gjøre hjemme. 🙂 Rakk ikke å ta bilde av rommet før vi begynte å rote. 😀

 

Deilig frokost dagen etter hos Baker Brun.

Hyggelig med noen timer shopping på lørdag i Bergen i kalt men flott vær! 🙂

Brukte totalt 92 kr på hele Bergens turen. :-O

 

 

Oldefaren min!


 

 

Deilig lunsj på SUMO i Bergen før avreise.

 

<3

 

Tusen takk for turen Anne Brith <3 Santa Maria <3 Hege <3

#onceinalifetime #minneforlivet

 

 

#bergen #gullruten #Norge #grieghallen #2016 #VIP #reklame #premie #santamarianorge #Santamaria #annebrith #gøy #fest #champagne #rødløper #matblogg #astridkokk #instagram

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook; Astridkokk.blogg.no
 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Så herlig, Astrid. Du kommer til å leve lenge på den turen og inntrykket fra alle once in a lifetime opplevelser. Klarte du flyturen uten alkohol? Jeg har gått enda flere år uten å fly…. Så godt dere ser ut, alle tre. Lilli Bendriks hey, what I wouldn’t give to meet her. Helt fantastisk at du delte og for en tur dere hadde! 😆

    2. Ser ut som turen var helt fantastisk 😍 kjenner jeg blir litt misunnelig 😉 er nok once in a lifetime det der 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg