Hjemmelaget iste. #sukkerfri #reklame #buzzador

Iste lager du enkelt selv.

Jeg elsker Chai som smaker mye av krydder. Jeg lager teen som vanlig, smaker til med Fiber Sirup Gold, som er brun sukkerfri sirup, tilsetter en ekstra kanelstang, sitronskive, frisk mynte og masse isbiter.

Jeg er så heldig å ha fått prøve disse kapslene med te helt kostnadsfritt fra Buzzador.

Teen på bilde nedenunder har en frisk smak av sitrus og er også veldig god. Tilsatte en ekstra skive frisk grapefrukt, mynte og masse isbiter. Ikke like strek smak som Chai-teen men naturligvis to forskjellige typer. Alt er en smaksak. Anbefaler begge disse te-sortene.

Jeg synes eskene kapslene kommer i, er kjempe søte med friske glade farger. Og man får lyst til å kjøpe de.

 

#Liptonkapslerbuzz #lipton #buzzador #te #iste #sommerinorge #chai #grapefrukt #reklame #sukkerfri #nofollow #fibersirupgold #produkttest #matblogg #astridkokk #instagram #snapchat

 

Del gjerne dette innlegget med dine venner. <3

 

Du finner meg her også:

Snapchat: astridkokk

Instagram: @astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg