Kjøkkenmaskin fra Kitchentime.no #sponset #reklame #gavetips

I’m in love! <3

Jeg har vært så heldig å fått tilsendt denne rosa, søte kjøkkenmaskinen fra Kitchentime.no

Jeg har testen den en stund og jeg bare elsker den.

Det jeg synes er så bra med den er at den er liten og veldig lett men har god kapasitet. Den finnes i flere farger, ikke bare rosa.

Jeg har eltet gjærdeig med den, pisket krem, eggedosis og spedd kjøttkakedeig. Funker så bra til alt.  

Jeg ble også overrasket over prisen, som er svært overkommelig for de fleste.

I februar er morsdag og denne er et knallgodt gavetips.

Sjekk ut mere ved å klikke på denne linken:

http://www.kitchentime.no/no/p/kjkkenassistent-650w-pink

http://www.kitchentime.no/no/sokeresultater/getsearchresults?src=Kj%C3%B8kkenassist%20650W

 

I bakebollen ligger det en grov gjærdeig på 3 dl væske. Kjøkkenmaskinen kan godt klare dobbelt så mye væske.

 

#sponset #reklame #champion #kitchentimeno #kjøkkenmaskin #rosa #lettogliten #love #søt #forelsket #perfekt #gavetips #morsdag #matblogg #astridkokk

 

Del gjerne dette innlegget med dine venner. <3

 

Du finner meg her også:

Snapchat: astridkokk

Instagram: @astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg