Meatish – Kjøttfri #reklame #sponset

Jeg synes det er utrolig spennende å prøve nye matvarer og produkter generelt.

Nå har jeg vært så heldig å få prøve Meatish Rå Deig med 0% kjøtt. (Deigen er basert på soya.)

100 gram inneholder 140 kcal og pakken på 400 gram koster 29,90 kr.

Jeg brukte det både som taco-kjøttdeig og har laget kjøttkaker/boller av deigen.

Jeg er imponert over hvor godt dette ble. Anbefaler at du også prøver.

Jeg kommer nok aldri til å bli vegetarianer fordi jeg er altfor glad i kjøtt og andre animalske råvarer.

Men en eller to ganger i uken synes jeg det er helt greit å spise noe annet enn kjøtt. Det finnes då mye godt å lage, bare med grønnsaker.

 

Meatish er stekt på samme måte som vanlig kjøttdeig og tilsatt tacokrydder. (Les på Meatdish-pakken)

Jeg har fylt blader av hjertesalat med agurk, tomat, løk, mais, rømme og Meatdish.

 

 

Sammen med deigen blandet jeg 0,5 ts salt, en klype pepper, en klype hvitløkspulver, 2 egg, 2 ss chiafrø, en halv finhakket løk, 2 ss finhakket gressløk, 1 finrevet gulrot. elt dette godt sammen og la deigen hvile i ca 10 min før du begynner å steke.

 

#meatish #kjøttfri #soya #utenkjøtt #deig #reklame #sponset #rema1000 #taco #kjøttkaker #kjøttboller #etsunnerealternativ #kjøttfrimandag #oppskrift #matblogg #astridkokk

 

Del gjerne dette innlegget med dine venner. <3

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk,blogg.no

 

4 kommentarer
    1. Oppskriften på “kjøttfrikakene” inspirerte, men hva kan serveres som tilbehør – har du noen gode forslag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg