Nytt oppdrag for bladet Hjemmet

På tirsdag hadde jeg nytt besøk av hyggelige og flinke matfotograf Synøve Dreyer. I oppdrag fra bladet Hjemmet.

Denne gangen har jeg bakt brød i flere varianter. 6 forskjellige.

Grytebrød, matpakkebrød, grovbrød, økologisk brød, fletteloff og glutenfritt frukt og nøttebrød.

Jeg synes dette er så gøy å holde på med og forberede til. Selv om det tar mye tid.

Det tar nesten like lang tid å ta bildene som å bake alt.

Det er så kjekt å ha en fotograf som styler alle bildene og gjør at det ser så bra ut.

Og jeg lærer noe nytt hver gang som jeg kan ta med meg videre.

Bladet med disse bildene og oppskriftene kommer i salg fra uke 35, 28 august.

Jeg håper ikke dette var siste gang jeg får gjøre slike oppdrag som dette.

Jeg er veldig takknemlig som har fått muligheten til å gjøre dette som er så gøy.

 

Dette er et økologisk bakt brytebrød i springform med spelt fra Holli Mølle, gulrot og chiafrø.

Høres det ikke godt ut? 😉

 

Jeg håper du gleder deg like mye til det kommer i Hjemmet, som det jeg gjør! 😉

Følg gjerne fotograf Synøve Dreyer på Instagram: @sweetn_sour

Hun tar lekre bilder! <3

 

Del gjerne dette innlegget med dine venner. <3

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg