Freialand #sponset #reklame #annonse

Mmmmm Deilig Freia-sjokolade.

Nostalgisk deilig smak. Ingenting er vel bedre? 😉

Det hender jo at man som matblogger får være med på litt gøy.

Denne gangen ble jeg invitert til et lukket arrangement hos Freia (Freialand) i Oslo.

Jeg vet ikke om du har smakt den nye sjokoladen; Walters karamell? Utrolig god! Deilig sprø karamell, ristede mandler og havsalt.

Vi fikk smake på denne sjokoladen og lage vår egen.

Siden jeg aldri har vært på Freia før, var dette spennende. Og da mener jeg ikke Freia-butikken i  Oslo Sentrum.

Freialand ligger på Rodeløkka i Oslo, en bit fra sentrumskjernen, for dere som heller ikke har vært der.

Walter Huber, (fra Walters mandler sjokoladen), var til stede og fortalte litt om sin historie i Freia. Walter er konditor, maratonløper og opprinnelig fra Sveits.

Han har vært meg å utviklet sjokolade hos Freia og det var veldig interessant og høre han historie. I dag er Walter pensjonist men stiller gjerne opp på slike dager som da vi var der.

 

Walter lager sin egen karamellsjokolade for oss. Oppmåling av ingredienser er alltid viktig for å få et bra resultat.

 

Walter Huber og meg.

 

Vi var et knippe bloggere som var på Freialand denne dagen. Det var hyggelig å møte Anne Brith igjen. (Du ser henne på Bloggerne på Tv2 Livsstil nå om dagen). Vi var i Bergen sammen forrige året så kjenner henne litt fra før.

Noen av de andre jeg var sammen med der var Ine fra bloggen og bøkene “Mat på bordet”, Mia fra “Mias mat”, Stine Hartman, kanskje best kjent fra Farmen for noen år tilbake, Helle fra “Helles Kitchen”, Marie Helene fra “The Vanilla Monologues”, Anne Brith og meg.

Det var så hyggelig! <3 Alltid hyggelig å være sammen med andre bloggere. Følg de gjerne både på Snapchat og Instagram.

 

Som en del av opplegget på Freia fikk vi en omvisning i fabrikken der de lager alt det gode. Og vi fikk handle i medlemsbutikken der de selger alt det gode.

Ønsker du også og reise dit på besøk, kan du det.

Du kan f.eks. feire bursdagen din der. Gjerne som voksen også! Ta kontakt med Freialand på deres nettside.

http://www.freia.no/

Kanskje du bli inspirert til å lage en sjokolademoussekake…? Med karamellfudge på toppen?

Sjekk ut bloggen for sjokokladekake-kategorien.

 

#freia #sjokolade #freialand #invitert #lukketarragement #bloggere #godis #Walter #omvisning #reklame #annonse #sponset #hyggelig #matblogg #astridkokk

 

Du finner meg her også:

Instagram: @astridkokk

Snapchat: astridkokk

Facebook: Astridkokk.blogg.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg